Контроль якості

До недавнього часу ми дотримувались правила: якщо нашому замовнику непідійшов товар за будь яких об’ективних та суб’ективних причин, чи він невідповідає індивідуальним вимогам або в разі затримки до місця призначення втратив належний вигляд,  ми пропонували гроші, або заміну товару на інший по тій же ціні.

Зрозуміло, що людина на протязі часу втрачає смак натурального продукту. Відбувається перебудова організму, частіше всього без уваги самої людини. Після того, як вона спробувала фермерський огірок або городній помідор, картина міняється. Але нам було неважливо! Будь-яке невдоволення було приводом піти на зустріч і запропонувати будь-яку компенсацію.

Сьогодні це негласне правило стає цілком офіційним!

Ми називаємо це єффектом ККК - Клієнтський Контроль Якості.

Отже! Якщо ви чимось незадоволені! Просто скажіть нам і ми запропонуємо вам заміну або повернемо гроші! Тільки пам'ятайте, що кожна заміна - це втрата грошей не тільки для Folvarok, але і для фермера. Тому, просимо ставитися до цієї можливості відповідально і чесно!

Що робити в випадку, якщо замовник вважає нашу продукцію неналежної якості?

Будь ласка, повідомте нам про вашу проблему.
Узгодьте з менеджером, який варіант рішення Вам більше підходить: повернення товару та грошей; заміна товару на інший рівнозначної суми.
Збережіть товар, до приїзду кур’єра. Це необхідно для того, щоб ми провели аналіз проблеми, та вжили відповідних заходів що до неприпущення подібного надалі. Такий метод дасть нам можливість виправити свої помилки, чи наших фермерів, якщо вони дійсно мали місце.

Важливо знати! Якщо ми зрозуміємо, що вимога про повернення грошей або заміни товару носить необґрунтований, системний характер (тобто, повторюється раз від разу) - ми відмовимо в такій заміні! Нам би дуже не хотілось, щоб такі непорозуміння мали місце, але про всяк випадок хочемо відразу про це повідомити!

Чесний продукт - від чесного фермера - чесному покупцеві!